Virksomhedsoplysninger
Kisana Trade
CVR 35793844
Kamgårdsvej 43
5690 Tommerup
51500584
Betaling
Hos Kisana.dk kan du betale med Visa Dankort, Visa Electron og MasterCard. Vi opkræver ikke noget gebyr ved brug af personlige kort, men ved brug af firmakort bliver transaktionsgebyret pålagt kunden.
Beløbet opkræves i DKK. Beløbet vil først blive trukket på dit kort, når vi har afsendt din bestilling.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Mastercard er en af de udbydere, som dette gælder.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Fragt
Se vores fragt- og leveringsbetingelser ved at klikke her.
Fortrydelsesret - Nemt og simpelt
Hos Kisana.dk har vi kun to krav til din fortrydelsesret:
- Videresend din Ordrebekræftelse, og giv os besked om at du ønsker at fortryde dit køb.
- Returnér varen i original og ubrudt emballage.
Som forbruger hos Kisana.dk har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@kisana.dk. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelsesretten bortfalder ved brudt emballage.
Returnering
Fra den dag du har givet os besked om, at du ønsker at returnere varen pga. fortrydelse, da skal vi modtage varen inden for 14 dage. Det er et krav, at du giver os besked om, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, ved at videresende ordrebekræftelsen til os, hvor du samtidig gør os opmærksomme på, at du ønsker at fortryde dit køb.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Det er ikke muligt at returnere varen selv, og vi modtager kun varer igennem fragtvirksomhed. Det er derfor ikke muligt selv fysisk at returnere varen.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten, så skal varen tilbageleveres i ubrudt emballage. Returneres et produkt i brudt emballage bortfalder returretten, og produktet vil blive sendt tilbage på kundens regning.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage for produktet. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer betalingen for produktet som vi har modtaget fra dig. Vi tilbagebetaler ikke fragtomkostninger ved brug af fortrydelsesret. Vi skal modtage varen senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Lagerhotel ApS
Kruusesmindevej 3D, Port A
4220 Korsør
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder, eller med andre ord, så har du ret til at reklamere i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger, svarende til den billigst mulige fragt via. fragtfirma i DK. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
For at du kan gøre brug af reklamationsretten, skal du dokumentere fejlen ved at sende et billede af den del af produktet, som er beskadiget, fejlproduceret eller på anden måde ikke lever op til forventningen af et produkts tilstand.
Vi tager ikke varer retur som er vasket på anden måde end, hvad der er anført på vaskemærket.
Varen sendes til:
Lagerhotel ApS
Kruusesmindevej 3D, Port A
4220 Korsør
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kontakt@kisana.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Se mere omkring videregivelse af personoplysninger via. linket til iubenda (det grønne nøglehul her på siden)
Personoplysningerne registreres hos Kisana Trade og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på Kisana.dk er den retmæssige ejer af Kisana Trade.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@kisana.dk.
Standardfortrydelsesformular